Op zoek naar een tandarts?

Tandartspraktijk Flach voert twee algemene gezinspraktijken in Purmerend en Heemstede

Voor adresgegevens en telefoonnummers bij spoed, zie onderaan deze pagina

We zijn weer geopend!
Dat betekent dat alle geplande controles en behandelingen doorgaan.
Ook kunt u weer nieuwe controle-afspraken maken.

CORONA-MAATREGELEN

Vanaf heden kunnen wij weer reguliere mondzorg verlenen aan gezonde patiënten. In aanvulling op onze bestaande hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen hanteren we extra maatregelen in verband met het Coronavirus. Dit in het belang van uw gezondheid en die van andere patiënten en ons team.

Wachttijden

Door de aangepaste protocollen t.a.v. de Corona-uitbraak, kunnen wij minder patiënten per dag behandelen, waardoor de wachttijden voor een controle-afspraak of een behandeling kunnen oplopen. Heeft u een chronische afwijking of een aandoening waardoor uw afweer verlaagd is? Dan stellen wij de reguliere afspraak liever nog even uit.

Coronacheck

• • Heeft u op dit moment corona?

• • Heeft u nu gezinsleden/huisgenoten met bewezen corona?

• • Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?

• • Heeft u symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn en/of koorts (temp hoger dan 38°)?

• • Heeft u huisgenoten met deze klachten?

Als u op een van deze vragen ja moet beantwoorden zullen we uw behandeling nog uit moeten stellen. Kom dan niet langs en bel om uw afspraak te verzetten. Bij ernstige pijn kunnen wij u doorverwijzen naar een speciaal behandelcentrum.

Spoed

In geval van spoed kunt u uiteraard altijd contact opnemen met de praktijk.

In geval van spoedeisende klachten kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen met de praktijk. Onder spoedeisende mondzorg vallen:

• • Een afgebroken of uitgevallen tand of kies

• • Een ontsteking, heftige pijn of zwelling in uw mond

• • Een nabloeding na een behandeling

Extra maatregelen

Om uw bezoek goed te laten verlopen vragen wij u het volgende:

• • Kom zoveel mogelijk alleen en zonder begeleiding naar de praktijk

• • Kom op tijd, maar niet te vroeg. Zo kunnen we de wachtruimte zo leeg mogelijk houden

• • Houdt 1,5 meter afstand als u op de praktijk bent

• • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst met het daar aanwezige desinfectans

• • In de stoel voorafgaand aan de controle of behandeling vragen we u uw mond te spoelen met een desinfecterende mondspoeling

Na ieder bezoek desinfecteren wij de deurklinken als aanvulling op onze normale hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen.

Let op!

Wanneer u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, verhoging of koorts kunnen wij u helaas niet behandelen. Stem telefonisch af met de praktijk over uw gezondheidssituatie en tandheelkundige klachten. Ook als u nog geen 14 dagen klachtvrij bent. Zie ook advies via Allesoverhetgebit.nl en de KNMT-Praktijkwebsites.

PRAKTIJKGEGEVENS

Beide praktijken zijn dagelijks telefonisch bereikbaar. Behandeling geschiedt volgens afspraak. In geval van spoed kan na (telefonisch) overleg ook buiten reguliere werktijden een afspraak gemaakt worden.

PRAKTIJK PURMEREND
Nieuwstraat 12
1441 CM Purmerend
0299-427332
Praktijkhoudend: ma, di middag, wo, do

De praktijk in Purmerend is telefonisch bereikbaar op:

maandag van  8.00 - 16.30 uur

dinsdag  van   13.00- 16.30uur

woensdag van 8.00 - 16.30 uur en

donderdag van 8.00 - 16.30 uur

Buiten praktijk-uren, s Avons en op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u contact opnemen met Dental 365: 020-5558282 of met de mondzorgPoli 020-7234848

Vanwege grote drukte worden er in Purmerend op dit moment geen nieuwe patiënten ingeschreven.

PRAKTIJK HEEMSTEDE
Herenweg 188
2101 MV Heemstede
023-5288088
Praktijkhoudend: dinsdagochtend, vrijdag

Op woensdag en donderdag werkt collega Marlies Roosen in onze praktijk.

De telefoon wordt voor het maken van afspraken maandag t/m vrijdag beantwoord door de receptioniste.
Buiten praktijkuren kunt U bellen met de Spoeddienst, 0900-1515

U kunt bij ons terecht voor reguliere tandheelkunde hulp, waaronder controle, mondhygiëne, advies omtrent preventie en alle behandelingen ten behoeve van onderhoud van uw gebit. Beide praktijken zijn ingericht volgens de laatste normen en beschikken over moderne en hoogwaardige apparatuur.

Hoe poets jij?

Hoe vaak poets jij